Rezultate Record la Black Friday eMAG
A 15-a ediție a Black Friday de la eMAG a înregistrat un succes răsunător, cu 3,5 milioane de comenzi și vânzări de aproape 986 de milioane de lei. Această ediție a fost marcată de o participare record din partea vânzătorilor din eMAG Marketplace, cu peste 15.000 de comercianți parteneri, ceea ce reprezintă cel mai mare număr de vânzători de până acum.
Interesul Clienților și Ofertele Disponibile
Varietatea de produse și numărul mare de oferte la cele mai bune prețuri au menținut un interes ridicat din partea clienților. eMAG a oferit soluții precum plata în rate cu dobândă zero și livrare gratuită prin Genius. Rezultatele reflectă tendințele observate în studii recente, care indică faptul că românii și-au planificat din timp listele de cumpărături pentru a profita de reducerile de Black Friday.
Declarația CEO-ului eMAG
„Rezultatele acestei ediții de Black Friday arată încrederea tot mai mare pe care oamenii o au în comerțul online. Oamenii au folosit listele de produse pregătite din timp, au descoperit produse noi de care aveau nevoie la cele mai bune prețuri din an și au cumpărat pentru că aveau bugetele pregătite. Evenimentul a atras un număr record de vânzători din eMAG Marketplace, susținând astfel mii de comercianți locali,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Cifrele Cheie ale Ediției
Mai bine de o treime dintre vânzări au fost efectuate în rate cu dobândă zero. Clienții Genius au fost cei mai activi, generând aproape 38% din totalul comenzilor. Aceștia au plasat comenzi cu 24% mai multe produse în coș și au cheltuit, în medie, cu 7% mai mult comparativ cu clienții fără abonament. 58% dintre comenzile lor au fost livrate la easybox.
Produse Speciale și Categoriile de Vânzări
Clienții au achiziționat diverse produse, inclusiv bilete la festivaluri, aur, carne de porc, servicii de sănătate și pachete turistice. Categoriile cu cele mai mari creșteri ale valorii comenzilor includ produsele de gaming (98%), suplimentele și vitaminele (63%), cafeaua și ceaiul (50%) și articolele de încălțăminte (28%).
Top Categorii de Produse Comandate
- Produse cosmetice, suplimente și înfrumusețare – 820.000
- Băuturi, băcănie, petshop și curățenie – 776.000
- Jucării și articole pentru copii – 402.000
- Produse IT și birotică – 142.000
- TV audio-video și gaming – 105.000
- Telefoane, tablete și căști – 178.000
- Electrocasnice mici – 181.000
- Electrocasnice mari – 97.000
- Articole de modă și sport – 122.000
- Articole de mobilă și casă – 189.000
Concluzie
Această ediție de Black Friday de la eMAG subliniază încrederea în comerțul online și adaptarea consumatorilor la soluțiile de plată flexibile, având un impact semnificativ asupra vânzărilor și dezvoltării comercianților locali.


