Un nou antreprenor român își aduce aportul cu ciorbe la pachet

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
inca un producator roman care a lansat ciorba la punga 68f4a51cf2ca3

Investiție Recentă în Producția de Ready-Meals

Producătorul Vascar a investit un milion de euro în echipamente moderne de producție și ambalare pentru produse ready-meals. Această investiție vine ca parte a strategiei de diversificare a ofertei companiei.

Noua Gamă „Farfuriile Nutritive”

Prima gamă de produse ready-meals lansată de Vascar se intitulează „Farfuriile Nutritive” și este comercializată sub brandul Moldova în Bucate. Aceste preparate au fost dezvoltate în colaborare cu medicul nutriționist Laura Davidescu. Ciorbele din această gamă sunt disponibile în rețeaua METRO, au un termen de valabilitate de 21 de zile și se pot prepara în doar cinci minute.

Obiectivele Vascar

Vlad Ciuburciu, CEO-ul Vascar, a declarat că, prin această investiție și lansare, compania își consolidează poziția de inovator în industria alimentară, având ca obiectiv oferirea de soluții moderne, sănătoase și convenabile pentru consumatori, adaptate unui stil de viață activ. De asemenea, se preconizează extinderea portofoliului de produse dedicate partenerilor din HoReCa.

Contextul Pieței

Anul trecut, Carmolimp, un alt antreprenor din domeniu, a lansat o gamă de produse deja gătite pentru restaurante, după investiții de 300.000 de euro, indicând o tendință de dezvoltare pe această piață.

Publicitate
Ad Image

Istoricul Vascar

Compania Vascar a fost fondată în 1984 sub denumirea de Industria Cărnii Vaslui. A crescut de-a lungul anilor, ajungând la o rețea de 20 de magazine proprii și la o distribuție națională, precum și exporturi pe trei continente. După transformarea în societate pe acțiuni în 1994 și privatizare, compania a cunoscut un trend de dezvoltare accelerat, inclusiv un important proiect de rebranding în 2013.

Performanța Financiară

În 2022, Vascar a raportat o cifră de afaceri de 117 milioane de lei, în scădere cu 17% față de anul precedent, când cifra de afaceri a fost de peste 141 milioane de lei.

Concluzie

Lansarea noii game „Farfuriile Nutritive” de către Vascar, împreună cu investiția de un milion de euro, subliniază angajamentul companiei de a inova și de a răspunde cerințelor pieței moderne, contribuind astfel la evoluția sectorului alimentației rapide în România.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *