Sphera Franchise Group își amplifică prezența în Italia cu un nou KFC Drive-Thru în Udine

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
sphera franchise group isi continua extinderea in italia compania romaneasca deschide kfc drive thru nou in udine 6903810a0fd47

Expansiunea Sphera Franchise Group în Italia

Sphera Franchise Group își extinde prezența în Italia prin deschiderea unui nou restaurant KFC Drive-Thru în Udine, situat în Centro Commerciale Terminal Nord (Via Tricesimo 149). Această investiție se ridică la aproximativ 1,1 milioane de euro și respectă cele mai recente standarde globale KFC în ceea ce privește designul, eficiența operațională și digitalizarea.

Detalii despre noul restaurant

Noul restaurant KFC din Udine are o suprafață de peste 250 mp, inclusiv o terasă de 40 mp, și va crea 23 de locuri de muncă la nivel local, acoperind diverse poziții, de la personal în bucătărie la funcții de conducere. Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group, a declarat că fiecare nou restaurant reprezintă o oportunitate de dialog cu comunitatea, consolidând în același timp brandul și eficiența operațională a afacerii.

Contextul deschiderii

Deschiderea din Udine este a patra unitate KFC inaugurată în 2025, urmând altor trei locații deschise recent în România, inclusiv un restaurant Drive-Thru în Galați, dotat cu panouri fotovoltaice, și unități în Mall Moldova Iași și Retail Park Pitești. De asemenea, aceasta este a doua inaugurare a grupului în Italia în 2025, după deschiderea unei unități Cioccolatitaliani în luna iunie.

Despre Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group este liderul din industria de food service din România, operând francizele KFC, Pizza Hut și Taco Bell în România, precum și KFC în Chișinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 175 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017 sub simbolul SFG și este singura companie din sectorul HoReCa inclusă în indicele principal BET.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Expansiunea Sphera Franchise Group în Italia reflectă strategia de creștere a grupului și angajamentul său față de dezvoltarea comunităților locale, consolidând în același timp brandul KFC pe piețele internaționale.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *