Sophia, brandul românesc de textile personalizate din Miami și Mallorca, își propune să deschidă 100 de francize noi până la sfârșitul anului 2026

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
sophia retailerul autohton de textile personalizate cu magazin in miami si mallorca vizeaza 100 de noi unitati in franciza pana la finele lui 2026 68e7a505f1f29

Planuri de extindere pentru brandul românesc Sophia

Sophia, brandul românesc de textile personalizate, își propune să deschidă 100 de francize noi până la sfârșitul anului 2026. Compania are în vedere extinderea rețelei cu aproximativ 70 de unități în următorii doi ani, concentrându-se pe piețele din diaspora.

Inaugurarea magazinului din Timișoara

Recent, Sophia a inaugurat un magazin în Timișoara, realizând o investiție de 50.000 de euro. În prezent, brandul funcționează cu 30 de unități, dintre care cinci sunt proprii.

Modelul de franciză

Modelul de franciză al Sophia combină susținerea operațională (training, marketing, producție, stocuri) cu libertatea antreprenorului local de a adapta relația cu clientul la specificul pieței. Sophia este prezentă în 15 județe din România, cu locații principale în București, Iași și Cluj-Napoca, și operează francize în Miami (SUA) și Mallorca (Spania).

Perspectivele de creștere

„Francizele reprezintă motorul creșterii Sophia. Credem în potențialul antreprenorilor români și în valoarea produselor Made in România. Fiecare nouă franciză nu este doar o extindere geografică, ci o investiție în comunitatea pe care o deservim”, a declarat Anamaria Ștefan Georgescu, fondatoarea Sophia. În 2024, compania a atins o cifră de afaceri cumulată de 7 milioane de euro prin intermediul rețelei de 30 de magazine. Sophia estimează o creștere de peste 20% pentru 2025, susținută de extinderea pe piețele din SUA și Spania.

Publicitate
Ad Image

Produse și clienți

Sophia este specializată în decorațiuni textile personalizate, inclusiv perdele, draperii, lenjerii și mobilier tapițat. Brandul dispune de trei centre de producție proprii și a livrat soluții textile pentru peste 50.000 de locuințe, 15 muzee și zeci de hoteluri, printre care se numără Hotel Marriott, Ibis, Novotel și Teatrul Național „Vasile Alecsandri” din Iași.

Concluzie

Extinderea ambițioasă a brandului Sophia subliniază potențialul antreprenorial românesc pe piețele internaționale și relevanța produselor locale în context global.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *