Expansiunea rețelei Magazine DIANA
Rețeaua românească de magazine dedicate produselor locale, Magazine DIANA, continuă să se dezvolte rapid, având aproape 100 de locații în cinci județe. Recent, a fost integrat cel de-al doilea magazin preluat de la rețeaua Nialvi, după relansarea unității din Băbeni.
Magazinul DIANA Șirineasa
Cu o suprafață de peste 300 mp, noul magazin DIANA din Șirineasa oferă o experiență de cumpărături modernă, bine adaptată nevoilor clienților. Spațiul include 12 locuri de parcare dedicate și este echipat cu serviciul PayPoint, facilitând astfel plățile și operațiunile uzuale. De asemenea, magazinul dispune de o zonă de hot-dog și patiserie, unde clienții pot savura gustări calde și proaspăt preparate.
Sortimentația magazinului
Magazinele DIANA oferă o gamă variată de produse esențiale pentru aprovizionarea zilnică, inclusiv carne proaspătă și preparate din carne DIANA, pește și produse din pește Pescăria Magic, legume, fructe, lactate, produse congelate, dulciuri, băuturi, conserve, articole de panificație, precum și produse pentru curățenie și uz casnic.
Strategia rețelei
Conform declarației lui Mihăiță Stoian, Director Executiv Adjunct al Magazinelor DIANA, fiecare nou magazin reprezintă o legătură mai puternică cu comunitatea, având ca scop aducerea gustului și calității mai aproape de clienți.
Despre Magazine DIANA
Magazine DIANA activează de peste 34 de ani pe piața locală și are în prezent peste 950 de angajați. Rețeaua cuprinde 96 de magazine situate în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.
Concluzie
Expansiunea continuă a rețelei Magazine DIANA subliniază angajamentul față de dezvoltarea comerțului de proximitate și satisfacerea nevoilor comunităților locale, contribuind astfel la sustenabilitatea economică a regiunilor în care activează.


