Mastercard lansează programul Access Pass pentru a intensifica interacțiunea cu clienții

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
mastercard launches access pass programme to boost customer engagement 692643d13fba1

Lansarea programului Mastercard Access Pass

Mastercard a lansat un program destinat să ajute emitenții și partenerii să aprofundeze conexiunile cu clienții prin experiențe personalizate și beneficii exclusiviste.

Caracteristicile programului

Mastercard Access Pass oferă utilizatorilor posibilitatea de a adăuga designuri digitale și beneficii speciale pe cardurile lor de debit, credit sau prepaid, cu un simplu clic, fără a renunța la cardurile și avantajele existente. De asemenea, deținătorii de carduri pot personaliza aspectul cardului în portofelul lor digital și pot accesa instantaneu beneficii exclusive.

Parteneriatele inițiale

McLaren Formula 1 Team și First Abu Dhabi Bank (FAB) sunt primele entități care implementează Access Pass, oferind deținătorilor de carduri acces la arte de carduri în ediție limitată, la un membership McLaren Plus, precum și la evenimente, experiențe și produse de merchandising.

Declarații oficiale

Jorn Lambert, directorul de produs al Mastercard, a declarat: „Cu Mastercard Access Pass, am creat o poartă digitală fără cusur către pasiunile care contează cel mai mult pentru deținătorii noștri de carduri. Împreună cu parteneri incredibili precum McLaren Formula 1 Team și FAB, livrăm experiențe exclusive – începând din Emiratele Arabe Unite și extinzându-ne la nivel global.”

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Prin introducerea programului Access Pass, Mastercard își propune să revoluționeze interacțiunea cu clienții și să ofere oportunități noi de personalizare și exclusivitate, ceea ce ar putea schimba modul în care consumatorii percep și utilizează serviciile financiare.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *