Magnum, renumita marcă de înghețată a Unilever, își face intrarea pe piețele bursiere din Amsterdam, Londra și New York

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
magnum fosta divizie de inghetata a gigantului unilever debuteaza la bursele din amsterdam londra si new york 6936f045a7f64

Intrarea Magnum pe piețele bursiere

Acțiunile Magnum, marca de înghețată a Unilever, au început să se tranzacționeze luni dimineața la Bursa de la Amsterdam, la un preț de 12,20 euro (14,22 dolari). Prețul a crescut ușor, depășind pragul tehnic de 12,80 euro, evaluând compania la 7,9 miliarde de euro. Acțiunile au înregistrat, de asemenea, creșteri la Bursa de la Londra și vor începe tranzacționarea luni și la Bursa de la New York, parte a unui proces de listare tripletă.

Amânarea listării

Listarea Magnum a fost întârziată cu o lună față de planul inițial din cauza închiderii Guvernului SUA, care a durat 43 de zile. Compania, cunoscută și pentru mărcile Ben & Jerry’s și Cornetto, își propune să utilizeze noua sa independență pentru a se concentra asupra creșterii, având în vedere că a fost cea mai puțin profitabilă divizie a Unilever.

Reacția pieței și tendințele consumatorilor

Analiștii consideră că listarea Magnum Ice Cream Company va evalua apetitul investitorilor pentru produse cu un conținut ridicat de zahăr, într-un context în care medicamentele pentru slăbit influențează tendințele consumatorilor. De asemenea, președintele american Donald Trump promovează campania „Make America Healthy Again”, care subliniază preocupările legate de sănătate.

Concluzie

Intrarea Magnum pe piețele bursiere reflectă atât provocările cu care se confruntă industria alimentară, cât și oportunitățile de creștere pentru branduri de înghețată, în contextul schimbărilor în preferințele consumatorilor.

Publicitate
Ad Image
Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *