Lidl accelerează expansiunea în România
Lidl a încheiat anul 2025 cu o rețea de 389 de supermarketuri, după 25 de inaugurări, un record pentru companie în ultimii doi ani.
Inaugurări și investiții
În acest an, Lidl a realizat investiții în magazine standard cu o suprafață de 1.300 – 1.400 mp, continuând trendul de expansiune din 2024, când au fost deschise 11 magazine. Comparativ, în 2023, retailerul a inaugurat doar șapte unități.
Perspective pentru viitor
Irina Mușan, Real Estate & Procurement Executive Lidl, a declarat: „Privim deja spre următorul an, cu proiecte noi și cu aceeași dorință de a crește în ritmul pe care ni-l dorim.”
Deschideri recente
Cele mai recente deschideri au avut loc pe 11 decembrie în comuna Ipotești, județul Suceava, și în orașul Buftea, județul Ilfov. Aproape 56% dintre unitățile inaugurate în acest an sunt situate în orașe mici sau în apropierea marilor aglomerări urbane, dar și orașe mari precum Oradea, Cluj, Iași, Constanța, Suceava, Galați, Ploiești și Sibiu au fost vizate.
Despre Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Germania și Europa, operând peste 12.600 de magazine și 230 de centre logistice în 31 de țări. În România, compania are peste 13.000 de angajați și a deschis peste 380 de magazine și 6 centre logistice.
Concluzie
Expansiunea rapidă a Lidl în România nu doar că consolidează poziția companiei pe piață, dar contribuie și la dezvoltarea economică a comunităților locale prin crearea de locuri de muncă și îmbunătățirea accesului la produse alimentare.


