Deschiderea unui nou magazin Action în Alba Iulia
Retailerul olandez Action continuă să se extindă în România, urmând să deschidă un nou magazin în Alba Iulia. Aceasta face parte din strategia companiei de a crește prezența pe piața românească, unde a deschis deja magazine în orașe precum Pitești, Arad și Oradea.
Oferte de nerefuzat și angajări noi
Action Retail angajează în prezent pentru magazinul din Alba Iulia, căutând trei manageri adjuncți. Candidații trebuie să aibă minimum un an de experiență într-o poziție de coordonare, preferabil în domeniul retail, să fie orientați către clienți și soluții și să aibă abilități de lucru în echipă. De asemenea, este necesar ca aceștia să dețină o diplomă de bacalaureat, să cunoască limba engleză la nivel conversațional și să fie dispuși să lucreze în ture, între orele 7:00 și 22:00, inclusiv în weekend.
Posturi disponibile
Compania angajează, de asemenea, un manager de magazin pentru locația din Alba Iulia. Candidatul ideal trebuie să aibă cel puțin trei ani de experiență într-o poziție similară, competențe de leadership și organizare, gândire practică și orientare către soluții. La fel ca pentru postul de manager adjunct, este necesară o diplomă de bacalaureat și cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional.
Contextul extinderii Action Retail
La finalul anului 2024, Action avea aproape 3.000 de magazine în 12 țări europene, cu aproximativ 80.000 de angajați și o cifră de afaceri anuală de peste 13 miliarde de euro. Retailerul se concentrează pe oferirea de produse la prețuri accesibile, având în sortiment 1.500 de produse sub 5 lei. În România, principalii săi concurenți sunt Pepco și Kik.
Planuri de expansiune
Action Retail își propune să deschidă magazine și în alte orașe mari, precum București, Cluj-Napoca, Drobeta Turnu Severin și Bragadiru, unde au fost deja realizate recrutări. În prezent, compania mai caută angajați și în Cluj-Napoca, Turda, București și Hunedoara.
Concluzie
Expansiunea Action Retail în România reflectă o strategie de creștere pe o piață competitivă, având un impact semnificativ asupra locurilor de muncă și opțiunilor de shopping pentru consumatori.


