Expansiunea Agroland MEGA
Agroland, liderul românesc în retail agricol, își extinde rețeaua cu deschiderea a două noi magazine MEGA în Odorheiu Secuiesc și Orăștie, având o investiție totală de 350.000 de euro. Odată cu aceste deschideri, rețeaua MEGA ajunge la 36 de unități la nivel național.
Detalii despre magazinele noi
Agroland MEGA din Odorheiu Secuiesc a presupus o investiție de aproximativ 200.000 de euro, fără a include stocurile de marfă. Magazinul este situat în centrul comercial Riverside Retail Park, are o suprafață de aproximativ 400 mp și oferă peste 3.500 de produse. Programul de funcționare este de luni până sâmbătă, între orele 9:00 și 21:00, iar duminica de la 9:00 la 18:00.
Agroland MEGA Orăștie a necesitat o investiție de aproximativ 150.000 de euro, fără stocurile de marfă. Acesta se află în municipiul Orăștie, jud. Hunedoara, cu o suprafață de vânzare de peste 160 mp și o gamă de peste 2.500 de produse. Programul de funcționare este de luni până vineri, între orele 9:00 și 20:00, iar în weekend de la 9:00 la 18:00.
Estimări financiare și traficul clienților
Compania estimează că, în anul următor, cele două magazine vor genera vânzări cumulate de peste 1,5 milioane de euro, cu un trafic mediu zilnic de aproximativ 200 de persoane în Odorheiu Secuiesc și 150 în Orăștie.
Strategia de dezvoltare Agroland
Începând cu anul viitor, Agroland va intra într-o nouă etapă de dezvoltare, vizând extinderea formatului MEGA, modernizarea rețelei tradiționale și digitalizarea interacțiunii cu clienții. Divizia Retail va adăuga anual între 15 și 20 de magazine, având ca obiectiv atingerea unui număr de peste 300 de unități până în 2028. Compania preconizează o cifră de afaceri de 400 de milioane de lei și un EBITDA de 10% pentru același an.
Performanțele diviziei de retail
La 30 septembrie 2025, Divizia de Retail opera 249 de magazine la nivel național, inclusiv 34 în format MEGA și 215 magazine tradiționale. În primele nouă luni ale anului, vânzările nete totale au ajuns la 226,9 milioane de lei, cu o creștere de 18%, iar numărul de clienți a fost de 2,8 milioane, înregistrând un avans de 15% față de perioada similară a anului anterior.
Despre Agroland
Agroland este un grup antreprenorial românesc activ în retail, agribusiness, producție alimentară și nutriție animală, fondat în 1997. Prin divizia Agroland Retail, grupul operează peste 240 de magazine specializate în produse pentru grădină, fermă și animale de companie, contribuind semnificativ la economia locală.
Expansiunea rețelei Agroland MEGA și strategia de dezvoltare pe termen lung subliniază angajamentul companiei față de piața românească, consolidându-și astfel poziția de lider în sectorul agricol.


