Scottish Widows explorează inteligența artificială pentru a asigura conformitatea în marketing

Moderator
3 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
scottish widows trials ai for marketing compliance 6931556cc3663

Scottish Widows lansează un pilot de inteligență artificială

Compania de asigurări, pensii și investiții Scottish Widows, deținută de Lloyds Bank, a început un pilot de șase luni pentru implementarea inteligenței artificiale în funcțiile sale de marketing și conformitate.

Colaborarea cu Adclear

Scottish Widows colaborează cu motorul de revizuire a promovărilor financiare Adclear pentru a analiza conținutul scris, bazat pe imagini și video din campaniile sale de marketing. Platforma bazată pe AI ajută marketerii să asigure conformitatea cu toate reglementările relevante ale FCA, oferind, în același timp, o urmă de audit detaliată pentru echipele de conformitate. Conform Adclear, tehnologia sa poate analiza rapid conținutul, evaluându-l în raport cu reglementările relevante și semnalând orice probleme potențiale de conformitate, reducând timpul de revizuire cu 88%.

Beneficiile tehnologiei AI

Scottish Widows intenționează să utilizeze această tehnologie pentru a permite echipelor sale de marketing să se concentreze pe livrarea de campanii de impact într-un ritm rapid, fără a crea sarcini suplimentare pentru colegii de conformitate. Maria Herrero-Bullich, ofițerul principal pentru clienți și digital al Scottish Widows, a declarat că această nouă tehnologie AI va sprijini eforturile companiei de a comunica clar și relevant cu clienții, asigurându-se că aceștia au acces la toate produsele și serviciile disponibile.

Implicarea FCA și tendințe în industrie

Scottish Widows este printre numeroasele firme financiare menționate recent de Autoritatea de Conduită Financiară (FCA) pentru testarea în direct a noilor aplicații AI. Inițiativa oferă firmelor participante suport personalizat din partea echipei de reglementare a FCA și a partenerului tehnic Advai pentru a dezvolta, evalua și implementa AI în mod sigur și responsabil.

Publicitate
Ad Image

Perspectivele viitoare

Doni Hoti, CEO și co-fondator al Adclear, a afirmat că echipa de marketing și comunicații de la Lloyds Banking Group va urmări cu atenție acest pilot pentru a evalua adoptarea sa în campaniile financiare proprii. Hoti a subliniat importanța vitezei și iterației în marketing, menționând că optimizarea pentru viteză nu ar trebui să compromită conformitatea, siguranța și acuratețea, aspecte esențiale în domeniul financiar.

Concluzie

Implementarea tehnologiei AI de către Scottish Widows marchează un pas semnificativ în optimizarea proceselor de marketing și conformitate, având potențialul de a transforma modul în care firmele financiare comunică cu clienții, asigurând, în același timp, respectarea reglementărilor în vigoare.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *