Schimbare semnificativă la Raiffeisen Bank
Începând cu 3 decembrie, Raiffeisen Bank va modifica modul în care clienții autorizează plățile online. Astfel, plățile efectuate cu cardul la comercianți pe internet nu vor mai utiliza aplicația Smart Token.
Modificări pentru utilizatorii Smart Mobile
Clienții care au aplicația Smart Mobile vor putea autoriza plățile online direct din aplicație, simplificând astfel procesul. Autorizarea se va face rapid prin introducerea credențialului specific aplicației (PIN, amprentă sau recunoaștere facială). De asemenea, rămâne disponibilă opțiunea de autorizare prin parolă statică și OTP (One Time Password) primită pe SMS.
Utilizatorii Raiffeisen Online
Clienții care utilizează doar Raiffeisen Online vor avea la dispoziție exclusiv varianta de autorizare prin parolă statică și OTP. Aceștia pot opta pentru serviciul de mobile banking Smart Mobile, pentru a beneficia de funcții suplimentare și o experiență mai confortabilă la autorizarea plăților.
Plăți efectuate din Smart Mobile
Dacă dispozitivul mobil este înregistrat și autorizarea plăților prin sistem biometric este activată:
- Tranzacțiile sub 10.000 lei se vor autoriza direct în Smart Mobile, utilizând credențialul stabilit (amprentă sau recunoaștere facială).
- Tranzacțiile de peste 10.000 lei vor necesita autorizarea prin Smart Token.
Aplicația pentru adolescenți
Utilizatorii versiunii aplicației pentru adolescenți (14-18 ani) vor avea opțiuni de autorizare similare, incluzând parolă statică, OTP și Smart Mobile.
Acceptarea modificărilor
Prin utilizarea aplicației Raiffeisen Smart Mobile, utilizatorii acceptă modificările și completările termenilor și condițiilor aferente acestui serviciu, care vor intra în vigoare după 3 decembrie 2025.
Concluzie
Aceste schimbări reflectă angajamentul Raiffeisen Bank de a îmbunătăți experiența clienților prin simplificarea procesului de autorizare a plăților online.


