Agroserv Măriuța, creatorul brandului Lăptăria cu Caimac, a înregistrat un profit în primele nouă luni din 2025, atingând un rezultat net de 3,7 milioane de lei

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
agroserv mariuta detinatorul brandului laptaria cu caimac a trecut pe profit in primele noua luni din 2025 rezultatul net obtinut de companie a fost de 37 milioane de lei 69288020db588

Rezultatele financiare ale Agroserv Măriuța în 2025

Agroserv Măriuța, creatorul brandului Lăptăria cu Caimac, a raportat un profit net de 3,7 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2025, în contextul unei evoluții pozitive a tuturor liniilor de business, în ciuda presiunilor economice.

Cresterea vânzărilor și a producției

Compania a procesat un volum de lapte cu 6% mai mare comparativ cu aceeași perioadă din anul precedent, atingând 7,3 milioane de litri. Vânzările nete din produse lactate au crescut cu 25%, ajungând la 57,8 milioane de lei. Aceasta reprezintă cea mai mare contribuție la cifra de afaceri. De asemenea, veniturile din activitatea de zootehnie au fost de 14,8 milioane de lei, înregistrând o creștere de 9% și incluzând vânzări de lapte crud și animale.

Performanța activității vegetale

Activitatea vegetală a generat venituri de 12,7 milioane de lei, o creștere semnificativă de 92% față de anul anterior, datorată unor condiții meteorologice favorabile și unei producții totale de 20,6 mii tone. Suprafața cultivată a fost de 2.300 ha, incluzând culturi precum rapiță, porumb și grâu.

Revizuirea bugetului și perspectivele de creștere

Pe fondul rezultatelor pozitive, Agroserv Măriuța a decis să revizuiască Bugetul de Venituri și Cheltuieli pentru anul 2025. Compania estimează o cifră de afaceri de 108,7 milioane de lei, cu o creștere de 5% față de bugetul inițial, un profit operațional de 11,9 milioane de lei (cu 35% peste bugetul aprobat) și un profit net de 3,4 milioane de lei, în creștere cu 39%.

Publicitate
Ad Image

Despre Agroserv Măriuța

Agroserv Măriuța este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, desfășurând o activitate agricolă mixtă care include atât cultura vegetală, cât și creșterea animalelor. De la înființarea brandului „Lăptăria cu Caimac”, compania s-a concentrat pe produsele lactate de calitate, fără adaosuri, promovând trasabilitatea 100% a materiei prime.

Aceste rezultate reflectă o adaptare eficientă la provocările economice și o strategie de creștere sustenabilă, consolidând poziția Agroserv Măriuța pe piața lactatelor din România.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *