Lidl introduce noi delicii românești
Lidl colaborează cu Chef Florin Dumitrescu pentru a lansa 9 produse noi fabricate în România, sub marca proprie Deluxe, începând cu 17 noiembrie. Aceste produse sunt rezultatul parteneriatului cu furnizorii români și sunt menite să ofere clienților gustul preparatelor de restaurant, accesibile în magazinele Lidl.
Produse disponibile
Printre noile produse se numără salata în stil berlinez, humus cu dulceață de ceapă și bacon, humus cu trufe de vară, plăcinte în diverse sortimente, inclusiv plăcintă rulată cu spanac și urdă, și supe cremă de mazăre, morcovi și cartofi cu praz. De la 24 noiembrie, vor fi disponibile și plăcintele variate, inclusiv cele cu magiun de prune și carne de vită.
Angajamentele Lidl
Lidl își reafirmă angajamentul față de alimentația conștientă, aliniindu-se la Dieta Alimentară pentru Sănătate Planetară (PHD) până în 2050. Această inițiativă face parte dintr-o gamă mai largă de produse festive Deluxe, care numără peste 90 de noutăți în acest an.
Declarația lui Chef Florin Dumitrescu
Chef Florin Dumitrescu a menționat că și-a dorit să aducă preparatele sale mai aproape de oameni, oferind rețete simple, fără potențiatori de arome. El a subliniat provocarea de a dezvolta aceste rețete la o scară industrială, dar este încrezător că produsele vor fi pe placul consumatorilor.
Despre Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, este unul dintre liderii pieței de retail alimentar din Germania și Europa, operând peste 12.600 de magazine și 230 de centre logistice în 31 de țări. În România, Lidl are peste 370 de magazine și 6 centre logistice, angajând aproximativ 13.000 de persoane.
Prin introducerea acestor noi produse, Lidl nu doar că diversifică oferta sa, ci și sprijină producătorii români, contribuind astfel la dezvoltarea economiei locale și la promovarea alimentației sănătoase în rândul consumatorilor.


