Hidroelectrica lansează o ofertă surpriză de Black Friday: reduceri pentru clienți, în ciuda previziunilor de producție minimă pentru 2025

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
hidroelectrica intra in razboiul preturilor va veni cu o oferta de black friday pentru clientii din furnizare desi in 2025 va avea cea mai mica productie de energie din istorie 6911b4378a496

Ofertă Black Friday de la Hidroelectrica

Hidroelectrica va lansa o ofertă specială de Black Friday, cu reduceri pentru clienții săi, chiar și în contextul unor previziuni de producție minimă pentru 2025. Bogdan Badea, directorul companiei, a menționat că, deși nu este întotdeauna Black Friday, compania va surprinde clienții la sfârșitul lunii noiembrie.

Detalii despre prețuri

În prezent, Hidroelectrica are un preț de 0,453 lei/kWh pentru energia activă. Astfel, clienții din București plătesc 1,07 lei/kWh. Oferta de Black Friday ar putea reduce prețul final sub 1 leu/kWh, fiind probabil destinată doar clienților noi. Oferta va putea fi contractată începând cu 28 noiembrie, la ora 9.

Provocările anului 2023

Hidroelectrica se confruntă cu cel mai secetos an din istoria sa, estimând o producție de doar 11 TWh. Totuși, rezervele din lacurile de acumulare sunt la 73%, mai mari comparativ cu 63% anul trecut. Bogdan Badea a subliniat că, în ciuda provocărilor, un profit de 3 miliarde de lei este o performanță bună în contextul actual.

Concurența pe piața energiei electrice

Competiția pe piața energiei electrice s-a intensificat, mari furnizori precum PPC, E.ON și Electrica Furnizare având oferte promoționale pentru clienții noi. PPC a activat o ofertă cu cel mai mic preț pe piață, disponibilă până pe 16 noiembrie. Electrica Furnizare a actualizat, de asemenea, oferta sa, iar Premier Energy Furnizare va lansa o ofertă cu preț redus începând cu 1 ianuarie. România are aproape 9 milioane de clienți în sectorul energiei electrice.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Oferta de Black Friday de la Hidroelectrica, în contextul competiției crescute și provocărilor de producție, ar putea influența semnificativ piața energiei electrice din România, atrăgând clienți noi și consolidând poziția companiei pe piață.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *