Finalizarea ofertei inițiale de acțiuni de către Cris-Tim Family Holding
Cris-Tim Family Holding a finalizat oferta publică inițială, stabilind prețul acțiunilor la 16,5 lei fiecare. Investitorii de retail care au subscris acțiuni în primele patru zile ale ofertei au beneficiat de un discount de 5%, astfel că prețul aplicabil a fost de 15,675 lei/acțiune.
Fonduri atrase și utilizarea acestora
Compania a reușit să atragă 454,35 milioane lei de la investitorii de retail și instituționali. Fondurile obținute din oferta publică inițială, care include atât subscrierea de acțiuni noi, cât și vânzarea de acțiuni existente, vor fi folosite majoritar pentru susținerea planurilor de investiții ale Cris-Tim.
Admiterea la tranzacționare
Cris-Tim va solicita admiterea la tranzacționare a tuturor acțiunilor emise pe Piața Reglementată administrată de Bursa de Valori București (BVB), categoria Premium, sub simbolul bursier CFH. Debutul tranzacționării acțiunilor este programat pentru 26 noiembrie 2025.
Plan de investiții pentru 2025-2030
Compania are un plan de investiții estimat la 890 milioane lei pentru perioada 2025-2030, din care 768 milioane lei vor fi alocate segmentului de mezeluri, iar 121 milioane lei pentru segmentul ready-meals și alte obiective de investiții. O parte din acest plan se va concentra pe dezvoltarea capacităților de producție, finanțat parțial prin programul național Investalim, cu implementare între 2025 și 2028.
Strategia de dezvoltare
Cris-Tim intenționează să identifice oportunități de fuziuni și achiziții pentru consolidarea poziției pe piețele de mezeluri și ready-meals, precum și diversificarea portofoliului de produse. Compania planifică să distribuie minimum 50% din profitul net anual sub formă de dividende ordinare.
Validarea ofertei publice inițiale
Oferta publică inițială a fost suprasubscrisă, cererea depășind de 40 de ori oferta disponibilă pentru tranșa de retail și 32 de ori la final. Cris-Tim a reușit să atragă un spectru divers de investitori instituționali din România, inclusiv un investitor internațional, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).
Despre Cris-Tim
Cris-Tim este o companie antreprenorială românească fondată în 1992, devenind lider pe piața mezelurilor și ready-meals. Compania are peste 2.000 de angajați, dintre care jumătate au o vechime de peste 7 ani.
Încheierea cu succes a ofertei publice inițiale subliniază forța și direcția strategică a Cris-Tim, care vizează o expansiune semnificativă în următorii ani, consolidându-se ca un reper în industria alimentară din Europa de Sud-Est.


