Altex anunță o revoluție în livrarea produselor către clienți

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
altex pregateste o schimbare importanta in modul in care ajung produsele la clienti 68f5367cd5e87

Nou serviciu de livrare la lockere

Altex, unul dintre cei mai mari retaileri locali, a anunțat că va implementa un serviciu de livrare la lockere, deși acest lucru nu va avea loc până la sfârșitul acestui an. Raúl Filip, directorul general adjunct al Altex România, a menționat că procesul necesită teste și evaluări pentru a asigura o experiență optimă pentru clienți, având în vedere siguranța locurilor și integrarea cu aplicațiile existente.

Integrarea Brico Depot

În perioada următoare, Altex își va concentra eforturile asupra integrării rețelei Brico Depot, formată din 31 de magazine, preluată în primăvară. Compania a asigurat că migrarea magazinelor Brico Depot către Altex nu va afecta activitatea acestora sau a platformei online, iar politica de prețuri va rămâne constantă.

Cifrele de afaceri și estimările de vânzări

Raúl Filip estimează o creștere a vânzărilor pentru Altex în acest an, comparativ cu cifra de afaceri de 7,66 miliarde de lei în 2022, ceea ce reprezintă un plus de 9,3%. El a subliniat că rezultatele vor depinde semnificativ de performanța vânzărilor din lunile noiembrie și decembrie.

Serviciile actuale de livrare

În prezent, Altex oferă livrarea produselor voluminoase cu două persoane, precum și opțiunea de rezervare și livrare în magazin, continuând astfel să îmbunătățească serviciile pentru clienți.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Implementarea serviciului de livrare la lockere și integrarea Brico Depot reflectă angajamentul Altex de a se adapta la nevoile clienților și de a-și extinde oferta, ceea ce ar putea influența pozitiv cifra de afaceri în perioada următoare.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *