PepsiCo investește 8,5 milioane de dolari într-o linie de îmbuteliere de ultimă generație la fabrica din Dragomirești-Deal

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
pepsico a investit 85 milioane de dolari in cea mai moderna linie de imbuteliere a bauturilor in doze la fabrica din dragomiresti deal 68ee43828abe4

Investiția PepsiCo în Dragomirești-Deal

PepsiCo anunță o investiție de 8,5 milioane de dolari într-o nouă linie de îmbuteliere de ultimă generație la fabrica sa din Dragomirești-Deal. Această linie complet automatizată are capacitatea de a îmbutelia până la 1,5 milioane de doze pe zi, acoperind întregul portofoliu de băuturi al PepsiCo East Balkans, inclusiv brandurile Pepsi, Mirinda, 7UP, Mountain Dew și Lipton, în formate de 250 ml, 330 ml și 500 ml.

Modernizarea liniei de producție

Investiția din 2023 face parte dintr-o serie de modernizări, după ce compania a pus în funcțiune, anul acesta, cea mai automatizată linie de îmbuteliere a sticlelor din întreaga Europă, în urma unei investiții anterioare de 13 milioane de dolari. Fabrica din Dragomirești-Deal dispune acum de șapte linii de producție și are o capacitate anuală de peste 500 de milioane de litri de băuturi, dintre care 15–20% sunt destinate exportului.

Strategia PepsiCo în România

Radu Berevoescu, director general al PepsiCo East Balkans, a declarat că această investiție reprezintă o nouă etapă în modernizarea și dezvoltarea operațiunilor din România. Băuturile fabricate în această locație sunt destinate consumatorilor din șapte piețe, ceea ce poziționează fabrica ca un centru strategic de producție și distribuție pentru Europa Centrală și de Sud-Est.

Performanța financiară a PepsiCo

În 2023, PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 de miliarde de dolari, având un portofoliu diversificat de alimente și băuturi, inclusiv branduri cunoscute precum Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Investiția recentă a PepsiCo în Dragomirești-Deal nu doar că îmbunătățește capacitățile de producție ale companiei, ci și consolidează poziția sa pe piețele din Europa Centrală și de Sud-Est, contribuind astfel la dezvoltarea economică a regiunii.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *