Proiectul Autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș: Progresul lucrărilor pe cel mai avansat tronson a atins 23%

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
video autostrada a13 sibiu fagaras lucrarile la cel mai avansat lot au ajuns la 23 68e5126f59e0d

Proiectul Autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș

Stadiul fizic al tronsonului de 17,6 km, care se întinde între Arpașu de Jos (DN1) și Sâmbăta de Sus (DJ 105B), a ajuns la 23%, conform informațiilor furnizate de DRDP Brașov. Acest tronson include construirea a 27 de structuri de artă, inclusiv un pod cu o complexitate tehnică ridicată, având o lungime de 820 m.

Detalii despre contract

Durata contractului pentru acest tronson este de 48 de luni, din care 12 luni sunt alocate pentru proiectare, iar 36 de luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție este de 120 de luni.

Structura Autostrăzii A13

Lotul 3 este primul tronson din A13 Sibiu – Făgăraș care a intrat în faza de execuție. Autostrada Sibiu – Făgăraș este împărțită în patru loturi:

  • Lot 1: Boița (Autostrada Sibiu – Pitești) – Avrig – Mârșa (DJ 105G) – 14,25 km
  • Lot 2: Avrig – Mârșa (DJ 105G) – Arpașu de Jos (DN1) – 19,92 km
  • Lot 3: Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – 17,61 km
  • Lot 4: Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Municipiul Făgăraș – 16,26 km și drum de legătură cu DN1 – 5,6 km

Finanțarea proiectului

Antreprenorul turc, Makyol İnșaat Sanayi Turizm ve Ticaret AȘ, are la dispoziție un buget de 6,4 miliarde de lei (fără TVA) pentru construcția întregii secțiuni Sibiu – Făgăraș a A13.

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Proiectul Autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș progresează, stadiul actual de 23% indicând un pas important în dezvoltarea infrastructurii rutiere din România, cu beneficii semnificative pentru conectivitate și economie.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *