2Performant își optimizează costurile cu angajații cu până la 38%: „Eșecul tranzacției ProfitShare”

Moderator
3 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES
compania de marketing afiliat 2performant propune o reducere a cheltuielileor cu angajatii cu pana la 38 tranzactia profitshare a esuat 68f742200032a

Restructurarea 2Performant

Compania de marketing afiliat 2Performant (simbol bursier 2P) a anunțat la Bursa de Valori București inițierea unui proces de restructurare, ca urmare a evaluării nefinalizate a tranzacției ProfitShare. Această măsură are scopul de a adapta organigrama echipei la strategia refăcută pentru următorii doi ani.

Reducerea costurilor operaționale

Restructurarea va conduce la o reducere a cheltuielilor operaționale și de personal cu până la 38%, de la 7,4 milioane lei în 2025 la 4,6 milioane lei în 2026. Membrii Consiliului de Administrație au renunțat la indemnizații pentru perioada septembrie-decembrie 2025 și au decis o diminuare a acestora cu 50% pentru 2026. De asemenea, remunerația Directorului General va fi redusă cu 20% începând din luna octombrie 2025.

Proiecte de expansiune

Compania a accelerat două proiecte planificate pentru anul următor: reintrarea pe piața de influencer marketing și extinderea BusinessLeague în Irlanda. Marketplace-ul de influenceri din BusinessLeague a fost relansat pe 6 octombrie, permițând colaborarea magazinelor online cu influenceri la Cost Per Vânzare.

Planul de dezvoltare

Planul companiei include trei direcții principale: consolidarea poziției și creșterea cotei de piață în domeniul local și regional, creșterea adopției modelului de Cost Pe Vânzare pentru campaniile de influencer marketing și intrarea pe piața din Irlanda.

Publicitate
Ad Image

Performanța financiară

Valoarea de piață a 2Performant este estimată la 20,2 milioane lei, iar acțiunile companiei au scăzut cu 15,3% de la începutul anului, înregistrând tranzacții de 1,6 milioane lei. Pierderile companiei au crescut de la 350.000 lei în primul semestru din 2024 la 2,4 milioane lei în 2025, în contextul unei scăderi ușoare a veniturilor din exploatare, de la 27,9 milioane lei la 26,7 milioane lei, și cheltuieli de exploatare de peste 28 de milioane lei.

Declarații ale conducerii

Dorin Boerescu, președintele Consiliului de Administrație, a declarat: „Următorii ani la 2Performant vor fi despre scalare prin vânzări și marketing pentru a extinde ecosistemul BusinessLeague. Am construit singura platformă gamificată de affiliate marketing din lume, iar următorul pas este să ne extindem pe piețe mai mari, unde potențialul de creștere este semnificativ.”

Concluzie

Restructurarea 2Performant și planurile de expansiune reflectă o adaptare strategică la provocările actuale, cu scopul de a optimiza costurile și de a valorifica oportunitățile de creștere pe piețele externe.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *